Share on facebook
Share on email

Magyar kézműves gin innováció robban a hazai és a nemzetközi piacra

Lenyűgözte a zsűrit az Opera Cocktail sorozat

Rangos elismerést nyert az Opera Gin Budapest gyártója és forgalmazója, az Első Magyar Gin Manufaktúra Zrt. Az „Inno d’Or – Év Innovációja 2024” versenyben a társaság Opera Cocktail Series pályázata ital kategóriában bekerült a legjobbak közé és megkapta az év innovációja díjat. A verseny célja, hogy évről évre olyan értékteremtő innovációkat jutalmazzon, amelyek meghatározható vásárlói, fogyasztói igényre nyújtanak megoldást.

Idén negyedik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által 2021-ben életre hívott innovációs verseny, amelynek május 16-i díjátadóját egész napos szakmai konferencia kísérte a Hungexpo Főépületének Konferenciatermében. Az eseményen bemutatták az aktuális újdonságokat és újításokat, és átadták az „Inno d’Or – Év innovációja 2024” díjakat is.

Új szintre emeli a koktélkultúrát a magyar italfejlesztés

Az idei megmérettetésből a szakmai zsűri bírálata alapján 5 kategóriában 26 olyan pályázat került ki győztesen, amelyek piaci bevezetése 2023. január 1. és 2023. december 31. között zajlott, és a saját kategóriájukban meghatározó újdonságtartalommal bírnak. A pályázatokban bemutatott termékek értékelését öt szempont: innovációtartalom, trendiség, piaci előnyök, időszakos eredmények és piaci esélyek alapján végezte a szakmai zsűri, majd azoknál, ahol ez lehetséges volt, érzékszervi bírálatra is sor került.

A díj hatalmas elismerés, és egyben nagy lehetőség a nyertes pályázók számára, hogy a Trade magazin és az ESM magazin között idén létrejött megállapodás értelmében a hazai verseny belépőt jelent a BIG (Brand Innovation in Grocery) Awards nemzetközi megmérettetésre.

Az Opera Cocktail Series a vállalat legújabb prémium terméke, amely Magyarországon kategória teremtőnek számít és a választékot négy gin alapú koktél alkotja: Negroni, Aviation, Bramble és Corpse Reviver. Ezek a koktélok fogyasztásra készek, elég őket jól lehűtve jégre tölteni.

A BIG-díjra minden olyan márkás élelmiszer és nem élelmiszer termék pályázhat, amely jelenleg legalább egy európai országban kiskereskedelmi forgalomban kapható. A pályázókkal szembeni elvárás, hogy magas minőséget képviseljenek, markáns megkülönböztető jegyeket hordozzanak és kategóriájukban a legjobb termékek közül is kitűnjenek.

A nyertes pályázatok jogosulttá váltak az „Inno d’Or – Év Innovációja 2024” címre.

Megosztás:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Ezt se hagyd ki

Kapcsolódó cikkek

Formáld át az étkezéssel való kapcsolatod

Tóth Réka Ibolya mindfulness tréner workshopja a Kopaszi-öbölben Boldognak lenni a puszta létezéstől. Ez a mindfulness lényege. Ahhoz pedig, hogy a létezésünkre tudjunk koncentrálni, harmóniában

Belgrádtól Sanghajig megismerhetik a magyar tojás-innovációt!

Tojásfehérjéből tejtermék-helyettesítők, funkcionális élelmiszerek? Igen, egy magyar találmánynak köszönhetően egyedülálló módon elő lehet ma már állítani a tej-, zsír- és szénhidrátmentes túró-, tejföl-, sajtkrém-alternatívákat, méghozzá

Robbant a koffeinbomba Londonban!

Great Taste Awards díjat kapott az esztergomi kávépörkölő üzem Gasztronómiai Oscar-díjjal felérő elismerést hozott haza augusztus 1-én az Egyesült Királyságból a 2011-ben alapított Pacificaffé. A