Share on facebook
Share on email

Mindennapi pszichológia: A kreativitás hatása a személyiségre

Január 20-án folytatódik a Mindennapi Pszichológia magazin és a Várkert Bazár rendezvénysorozata; a sorozat negyedik előadása a kreativitásra, annak személyiségre gyakorolt hatására fókuszál. A januári est vendégei; Gryllus Dorka színművész és Dr. Kőváry Zoltán, felnőtt klinikai és mentálhigiénés szakpszichológus.

Az elmúlt évtizedben egyre népszerűbbé vált a pszichológia tudománya, hiszen életünk minden pillanatát pókhálóként szővi át, az emberi működésünk, kapcsolataink alapját határozza meg. Emiatt érthető, hogy a médiában is töretlen népszerűség övezi. A fokozódó érdeklődést érzékelve 2021 őszétől minden hónapban egy-egy izgalmas témát jár körül a Mindennapi Pszichológia magazin és a Várkert Bazár új rendezvénysorozata, amelynek
műsorvezetője Szily Nóra.

Az ember az élete során számtalan egzisztenciális kérdéssel szembesül, ilyen a személyiség önkifejezésének és kreativitásának megélése vagy meg nem élése is. A beszélgetés alatt körbejárjuk, hogy mi a kreativitás és milyen fajtái vannak. Hogyan és ki tudja megvalósítani saját kreativitását? A művészeket az érzelemkifejezés mestereinek tartjuk: mégis felmerül a kérdés, hogy vajon az alkotói létforma valóban boldogsághoz vezet?

Közreműködők:
Műsorvezető: Szily Nóra újságíró, pszichológus, coach
Szakértő: Dr. Kőváry Zoltán – Habilitált egyetemi docens, felnőtt klinikai és mentálhigiénés
szakpszichológus, egzisztenciális szemléletű tanácsadó (SFTR), magyar nyelv és irodalom
szakos bölcsész
Vendég: Gryllus Dorka színművész

További információ: https://varkertbazar.hu/esemenyek/mindennapi-pszichologia

Megosztás:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Ezt se hagyd ki

Kapcsolódó cikkek

Egy átlag magyar nyelvtudás nélkül is több mint 4000 szót tud angolul – csak nem tudja, hogy tudja

Több mint négyezer olyan angol szó létezik, amit mindenki ismer, csak nem tudja, hogy tudja. Ezeket a kifejezéseket a hétköznapi életből, így reklámokból, filmekből, a bevásárlóközpontok polcairól, híres emberek nevéből, márkanevekből vagy akár a magyar nyelvből tanuljuk meg úgy, hogy gyakorlatilag észre sem vesszük. Legtöbbször magyar szóként azonosítjuk őket.