Share on facebook
Share on email

Fedezze fel a dm megújult kínálatát, amelyet a vásárlóik és a fenntarthatóság inspiráltak!

""A dm rendszeresen megújítja termékkínálatát, az új termékek kiválasztása során megkérdezik a vásárlóikat, és beépítik visszajelzéseiket. Emellett természetesen a vállalat céljai és a piac aktuális trendjei is befolyásolják a szortimentet. Örömmel tudatja a vállalat, hogy az igények, a stratégiai célok és a trendek egyértelműen egy irányba mutatnak, a fenntarthatóság felé. A dm Start! pályázat sikerein is felbuzdulva még több innovatív hazai termék jelenik meg az üzletekben. Továbbá a drogéria a szépségápolásban betöltött trendalakító szerepét sem adja fel, így az új nemzetközi sikertermékek is elsőként a dm polcain kapnak helyet.

Az idei tavaszra a járványhelyzet rányomta a bélyegét, a kereskedők a vásárlókat tudatos, tervezett fogyasztásra, a valóban szükségszerű termékek beszerzésére kérték, a nézelődés érthető okokból nem volt ajánlatos. Az egészségügyi korlátozások enyhülésével azonban lassan visszatérhetünk a ráérősebb bevásárlásokhoz, az új, fenntartható termékek kipróbálásához, ennek kapcsán az üzletekben dolgozó kollégák örömmel adnak személyesen tanácsot.""

Tavasszal a dm is megújult, ennek középpontjában a termékek állnak. A dm célja, hogy az árukészletét és annak bolti megjelenítését a beszállítókkal együttműködve az aktuális vásárlói igényeknek megfelelően rendszeresen alakítsa.  A vásárlók egy több hónapokon át tartó folyamat végső állomásaként találkoznak a már megújult, még vonzóbb szortimenttel. A dm a vásárlók véleményének is fontos szerepet szán a kínálat kialakításában, a kérdőíves visszajelzések egyértelműen megmutatták, hogy még több fenntartható termékkel szeretnének találkozni a boltokba betérők. Ez egybeesik a dm törekvéseivel, hiszen a drogéria évek óta elkötelezett a fenntarthatóság mellett, szortimentjében jelenleg is szinte minden termékkategóriában megtalálható környezetbarát alternatíva, ebben élen járnak a dm márkás termékek. A cég a tudatos vásárlás fontosságára is gyakran felhívja a figyelmet, Kezdd kicsiben elnevezésű zárt facebook csoportot is működtet, ahol termékekkel és tippekkel is segítik a felelős döntéseket.

A vásárlók leginkább az intim higiéniai termékkategória bővítésére tettek javaslatokat, ennek nyomán a szortiment intimkehellyel, mosható pelenkával és egészségügyi betéttel bővült. Továbbá a saját márkás Jessa termékcsalád környezetbarát „nature” elnevezésű almárkája klórmentesen fehérített, illatanyag-mentes, 100 %-ban bio pamutból készülő tamponokkal egészült ki a már meglévő „nature” tisztasági betétek mellett.

""Arcápolási vonalon is többféle különlegességgel készül a drogéria. A népszerű maszk kategóriában megjelennek a koreai arcápolási termékek közé tartozó a KOCOSTAR maszkok különböző bőrtípusokra, valamint az olasz PuroBio minősített természetes arcmaszkok arctípusnak megfelelően por és krém formában is elérhetőek. A népszerű olasz N.A.E. natúrkozmetikai márka haj, test és bőrápolási is termékeivel is helyet kap a polcokon.

A dm Start! pályázat sikere nyomán a PomPom natúrkozmetikai márka bővebb választékban és az egész üzlethálózatban elérhető lesz. A hazai termékpalettát tovább bővítve a Kaposváron természetes anyagok felhasználásával készülő Yamuna arckrémek mellett, a NATICS minősített natúrkozmetikai márka antiaging arckrémek is megjelennek az üzletekben.

A reformélelmiszer kategóriában évek óta nagy népszerűségnek örvendő Pödör márkának immár a bőrápoló natúrkozmetikai olaj termékeit is lehetőség lesz kipróbálni.

A manna szappanok új illatvariánsokkal jelentkeznek, valamint megjelenik a dm-ben a mosószereivel ismertté vált Sansin márka testápolási vonala. A tusfürdők 100%-ban növényi alapanyagokat tartalmaznak, továbbá hipoallergének, és a palackjaik 100% újrahasznosított alapanyagból készültek. A kisebb környezeti terhelést jelentő szilárd samponok is szélesebb kínálattal érhetők el, és már szilárd tusfürdőt is kipróbálhatnak a „zöld” megoldások kedvelői.

A hétköznapokat – hazánkban először a dm-ben elérhető – az essie körömlakkokkal is színesebbé tehetik a vásárlók.

A gyógyszer modulban újdonságként különféle gyorstesztek jelennek meg, glutén és drogkontrollra, valamint veserendellenesség kimutatására lesz lehetőség a termékekkel.""

A dm fenntartható saját márkás termékei között a Jessa nature termékcsalád mellett fontos kiemelni, hogy az ebelin mosható vattakorongja is bekerül a szortimentbe. Valamint a fenntartható alapanyagokból készülő Dontodent fogkefe érkezik az alverde fenntartható erdőgazdálkodásból származó bükkfa fogkeféje mellé a szájhigiéniás termékek közé. A tavaly debütált, kifejezetten férfiaknak fejlesztett SEINZ. termékcsalád kínálata after shave-val valamint eau de toilette-el egészül ki, mindkettő új sportos illatvariánsban is elérhető lesz a már ismertek mellett. Természetesen a környezetbarát csomagolásban kapható SEINZ. termékek megvásárlása után a dm továbbra is támogatja Plastic Bank szervezet, amely a tengerek műanyagtól való megtisztításáért dolgozik.

A papír és a háztartás kategóriában az elmúlt időszakban is folyamatos volt a megújulás a fenntarthatóság jegyében.

Bátran fedezzük fel az újdonságokat a dm üzleteiben, hiszen a segítőkész eladók felkészülten várják a vásárlókat.

 

Megosztás:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Ezt se hagyd ki

Kapcsolódó cikkek

Országos Szaunázók hétvégéje

Mi lehet jobb egy ilyen borongós, hűvös, esős őszi időben, mint ücsörögni a jó melegben, kellemes zenét hallgatva, és izzadni a szaunában?

Ön is segíthet, hogy a látássérültek szemüveghez jussanak

A Lions Clubok Magyarországi Szövetsége és az Ofotért szeptember 1-jétől közös adománygyűjtési akcióval támogatja a rászoruló, látásproblémával küzdő emberek kiszűrését. Egyúttal a megfelelő szemüveg vásárlásában is segítenek, így biztosítva számukra is az éles látás élményét.