Share on facebook
Share on email

Fedezzük fel együtt a digitális világ csodáit!

Indul a negyedik Nagy Digitális Kaland!

A Digitális Tudásért Alapítvány (DTA), amely szívügyének tekinti a digitális oktatást hazánkban, ismét büszkén rendezi meg 2024. május 23-án, immáron negyedik alkalommal az ország legnagyobb digitális csapatversenyét, a Nagy Digitális Kaland-ot.

Az izgalmas eseményen közel 30 budapesti és vidéki helyszínen 3-4. és 5-6. osztályos diákok mérik össze tudásukat. A verseny fizikailag az iskolákban, valójában online zajlik, minden helyszínen egy időben versenyeztetve a csapatokat. 

A 3 fős csapatoknak egy órája lesz, hogy a digitális világgal, a logikus, algoritmikus gondolkodással, az internetbiztonsággal és a mesterséges intelligenciával kapcsolatos játékos küldetést online teljesítsék. A verseny a digitális készségeket helyezi előtérbe, a logikai gondolkodás, a problémamegoldó képesség és a csapatmunka fontosságát hangsúlyozza. A verseny attól is egyedi, hogy külön felkészülést nem igényel, a hétköznapokban megszerzett tudásra, logikai képességekre alapoz.

A Nagy Digitális Kalandon sikeresen teljesítő diákokat értékes élmény- és tárgynyereményekkel díjazzák. A fődíj egy londoni utazás, és egyben látogatás a Google londoni irodájába. Emellett játékos pénzügyi képzések és digitális táborok is gazdára találnak. A verseny fő támogatója a Logiscool. Egyéb támogatói a Fornetti, az OTP FÁY Alapítvány és a Piros Mogyorós. 

A Digitális Tudásért Alapítvány küldetése: 

A Digitális Tudásért Alapítvány olyan kezdeményezéseket indít, amelyek minden esetben hozzájárulnak a fiatal generációk digitális kompetenciáinak növeléséhez. A digitális tudás már nem csupán a jövő, hanem már a jelen alapja is. Ezért fontos, hogy a gyerekek már fiatalon megismerkedjenek az információs technológia alapjaival valamint az internetbiztonság, sőt a mesterséges intelligencia kérdéseivel is. 

Miért fontos ez az esemény? 

A Nagy Digitális Kaland több mint verseny: egy olyan esemény, ahol országszerte 2-3 ezer gyerek játékos formában kerül kapcsolatba a digitális világ alapjaival. A 60 perces versenyen a diákok használják a logikus és algoritmikus gondolkodás mintáit, melyek ma már nélkülözhetetlenek a későbbi tanulmányaikban és karrierjükben. A készségfejlesztés mellett a program kiváló lehetőséget nyújt a csapatmunka és a felelős és magabiztos internethasználat gyakorlására is. A felhőtlen hangulat, az érdekes tematika és a digitális világ izgalmai felejthetetlen élményt nyújtanak minden résztvevőnek.  

Részletek a versenyről: 

2 korcsoport (3-4. osztályosok és 5-6. osztályosok) 3 fős csapatainak jelentkezését várják a különböző helyszíneken. A csapatoknak egy órájuk van, hogy teljesítsék az izgalmas, gondolkodtató, digitális feladatokat. A regisztráció már elkezdődött, a csapatokat szülők és tanárok is nevezhetik.  

A jelentkezési határidő: 2024. május 17., 12:00  

Értékes, élményekkel teli nyeremények: 

Fődíj: Utazás Londonba, és látogatás a Google irodájába 

Egyéb nyeremények: 

Részvételi lehetőség a Logiscool nyári táboraiban 

Játékos pénzügyi képzések az OTP Fáy Alapítvány felajánlásával

Tárgy- és élménynyeremények 

A verseny fő támogatója a Logiscool. Egyéb támogatói a Fornetti, az OTP FÁY alapítvány és a Piros Mogyorós.  

Helyszínek: 

A verseny országszerte több általános és középiskolában kerül megrendezésre, közel 30 helyszínen.  Helyszínek listája: www.nagydigitaliskaland.hu

Regisztráció és további információk: 

www.nagydigitaliskaland.hu 

A Nagy Digitális Kaland nem csupán egy verseny, hanem egy befektetés a gyerekek jövőjébe. Várják szeretettel az új kalandorokat, hogy részesei legyenek ennek az izgalmas digitális utazásnak!      

Megosztás:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Ezt se hagyd ki

Kapcsolódó cikkek

Célok és tervezés az élet három területén

Az életben való előrehaladást nagyban segíti, ha tudatosan megtervezzük céljainkat, amelyek az élet három fő területeire bonthatók: önmagunkra, családunkra és párkapcsolatunkra, valamint munkánkra és közösségeinkre.