Share on facebook
Share on email

Új kihívást talált a TV2 és a Book24 korábbi vezérigazgatója

Simon Zsolt, a TV2 Csoport volt társtulajdonosa, International Head of Marketplace pozícióban folytatja karrierjét a Webshippy-nél.

Az ismert szakember 25 évet töltött el a reklám-, és médiaiparban, a kilencvenes években részese volt a hazai médiaügynökségi piac formálódásának. Megalapította, majd tíz évig vezette Magyarország legnagyobb multinacionális médiaügynökségét.

A Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnökeként nagyban hozzájárult a reklám és marketing szakma hazai fejlődéséhez. Dolgozott a nemzetközi Vöröskeresztnél médiaigazgatóként és vezérigazgatóként irányította a Book24 online webáruház átszervezését.

Szakmai sikerekben gazdag pályafutásának következő lépéseként, 2022 év elején csatlakozott a Webshippy csapatához és immár a régió legmodernebb e-kereskedelmi szolgáltatójánál vállal kiemelt szerepet a Webshippy Marketplace további terjeszkedésében.

„Hatalmas kihívásnak tartom, hogy a Webshippy piacvezető e-logisztikai fejlesztései és szolgáltatásai révén a Webshippy Marketplace hazai és nemzetközi bővülését irányíthatom és koordinálhatom. Ahogy a 90-es évek középen jelen voltam a reklám- és médiaipar kialakulásánál, most nagyon örülök, hogy az e-kereskedelem fejlődésében vállalhatok szerepet” – mondta Simon Zsolt.

Hatalmas lehetőség: piactér alapú kereskedelem webáruházaknak

„Az e-kereskedelmi piac komoly változáson megy keresztül. Globális trend, hogy egyre több webáruház kereskedik virtuális készletekkel, termékeiket online nagykereskedésekből szerzik be, a házhozszállítást e-logisztikai központokra bízzák. A piactér alapú kereskedelem hatalmas lehetőség webáruházaknak kínálatuk bővítésére és új, határokon átívelő online nagykereskedelmi csatorna gyártóknak, disztribútoroknak” – tette hozzá a szakember.

Szélesebb választék, világszínvonalú kiszolgálás

A Webshippy Marketplace egy digitális nagykereskedelmi piactér, ami a Webshippy által biztosított világklasszis fulfillment szolgáltatással a háta mögött lehetővé teszi, hogy a gyártók és beszállítók akár több tízezer webshophoz tudják eljuttatni a termékeiket. Ezzel a webshopok több ezer, tízezer, de akár több százezer minőségi, top márkás termékhez juthatnak hozzá nagyker áron, amit a Webshippy, akár már aznapi kiszállítással eljuttat az ügyfeleikhez.

A webshopnak csak pár kattintás és már tudja is értékesíteni a beszállítók és gyártók termékeit, anélkül, hogy készletet vásárolna. Így az értéklánc minden résztvevője növelni tudja bevételeit és a vásárlók szélesebb palettából választhatnak egy világszínvonalú kiszolgálás mellett.

———————————————–

A Webshippy Marketplace-ről:

A Webshippy Marketplace online nagykereskedelmi katalógusában több száz kategória, több mint 100 ezer terméke található meg, amelyet egy gombnyomásra lehet beemelni a webáruházak kínálatába. Katalógusukban több száz beszállító termékét lehet megtalálni, nagykereskedelmi áron. Nem igényel finanszírozást: úgy lehet webáruházat üzemeltetni, hogy nem kell megvenni a terméket, csak szerepeltetni kell a kínálatban, és csak akkor kell kifizetni, ha eladásra került. Nem igényel logisztikát (tárolást, csomagolást, szállítást): a termék csomagolását, házhozszállítását a Webshippy végzi.Előre kiépített kapcsolatuk van minden jelentős webáruház motorral, így komolyabb fejlesztés nélkül válhat bárki értékesítővé.

Megosztás:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Ezt se hagyd ki

Kapcsolódó cikkek

Szellemi Tulajdon Világnapja: elismerés a szellemi tulajdon-védelemben tudatos szervezeteknek

Idén 6 díjazott kapta meg a szellemitulajdon-védelem területén kiemelkedően teljesítőknek járó Millenniumi Díj kitüntetést. A Szellemi Tulajdon Világnapján, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem dísztermében átadott elismerést a CSOMIÉP Beton és Meliorációs Termékgyártó Kft., a Maform Kft., a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum, az Országos Mentőszolgálat, a Soharóza Közhasznú Egyesület és a Solvo Zrt. kapták meg.